Saturday 28 March 2009

Co mě v březnu hudebně zaujalo

No Line On The Horizont od U2 po jednom poslechu a jednom pokusu o opakování jsou definitivně vysypáni z koše, Depeche Mode a jejich Sounds Of The Universe nedostali po čtvrté písničce druhou šanci a mé zanevření na megalomanské comebacky je znovu potvrzeno. Nevzrušuje mě ani deska Lily Allen, z mrtvých vyhrabaný Michael Jackson nebo opětná návštěva Madonny. Naštěstí hudební underground stále funguje a existují stále ty kapely či umělci, kteří se neženou za leskem rychle nabytého úspěchu.
Tyhle alba a umělci mi tento měsíc hrají v playlistech... a co u vás?

Astronauts Of Antiquity
- Rocket science for dummies (electro/indie)
Silversun Pickups - Swoon (indie/rock)
Narcotic fields - Erase (trip-hop/electronica)
Diana Krall - Quiet Nights (jazz)
Madeleine Peyroux - Bare Bones (jazz/blues)
PJ Harvey & John Parish - A Woman A Man Walked By (alternative/indie)
Röyksopp - Junior (electronica)
Metric
- Fantasies (indie/rock)
Minus 8 - Slow Motion (electronica/downtempo)
Zwicker - Songs Of Lucid Dreamers (electronica)
Alif Tree - Clockwork (nujazz/trip-hop)
Mistabishi - Drop (d'n'b, dub)
Archive - Controlling Crowds (rock/electronica)
Bat For Lashes - Two Suns (alternative/rock)
Yeah Yeah Yeahs - It's Blitz (indie)
The Honey Trees - Wake The Earth (indie)

5 comments:

Fluf said...

Z tvého seznamu jenom Yeah Yeah Yeahs. A taky jsem si stáhl i ty Röyksopp, abych zjistil, co je to zač, když se na to všude pějí ódy, ale to jsem ještě neposlechl. Ze zbytku nic kromě Narcotic Fields neznám.

U2 jsem také zavrhl poměrně brzy.

Istanbul Girl said...

hihi já zase z Tvého seznamu znám jen Dianu Krall a tu mám hooodně ráda. Jinak já momentálně poslouchám Marca Masiniho - E ti amo a Abbracciami (sice staré, ale suprové), ruskaju narodnaju RnB Bianku :D a Fillipose Pliatsikase :)

Libor said...

No, tak ten seznam je pro mě známý asi jako seznam co nakoupit ve svahilštině :) O jedný kapele jsem možná slyšel, a to si ještě fandím!

emef said...

U2 jsou výborný až tak čtvrtej poslech.. ;-) ale to už se nikdy nedozvíš ;-)

Išek said...

to si děláš srandu s těma U2, ne? mě to docela baví, minimálně je to hodně hitový a chytře udělaný. rozhodně žádná nuda. narozdíl od prodigy, který jsem nekompromisně hodil do archívu:) aktuálně si ujíždím na Little Boots a rád bych se nějak dostal k novým Sunflower Caravan a Narcotic Fields abych mohl zhodnotit:)