Friday 27 February 2009

Únorově zimní kultura

(AKTUALIZOVÁNO!)
Většinou si nikdy nikam nepíšu, co, kde a jaký koncert jsem navštívila, ale letošní únor byl docela pestrý. A březen bude neméně tak. Ačkoliv žánrová hudba skorojarního měsíce šla občas mimo mě, kulturní obohacení přišlo plnými doušky. Diplomka, jejíž odevzdání se nějak neúprosně blíží, ještě ani moc netuší, že se odevzdat má... hanba mi!
4.2. - Richard Bona & Steve Gadd & Sylvain Luc (LMB) (foto, text)
8.2. - Jiří Kalous Trio (Radio Wave) (foto)
10.2. - Ska-P (Tesla Aréna) (foto, text)
11.2. - Fred Wesley (LMB) (foto, text)
14.2. - Drama Jacqua (Hala C, Freeze Turbulence) (video)
16.2. - Sorgente (Roxy) (foto)
17.2. - Digitonal (Palác Akropolis) (foto, text)
18.2. - Pavel Kaczmatczyk Quartet (Polské velvyslanectví)
25.2. - Tony Allen Afrobeat Orchestra (Palác Akropolis) (foto, text)
All pics taken by Nicky, only Digitonal by dlou_han aka DJ Tall.

Na speciální žádost Yshish :) - koncerty, na které se chystám v březnu:
2.3. - Jiří Kalous Trio feat. M. Hloucal (tp) (Literární kavárna) - foto
6.3. - Sato-San To (Bondy Bar) - foto, text
12.3. - Jon Kennedy & DJ Tall (Roxy) - foto, text
15.3. - Avishai Cohen (Akropole) - foto, text
18.3. - Toxique (Divadlo Dobeška) - foto
19.3. - Nana Zorin (Rock Café)
21.3. - Laurent Garnier (Akropole) - foto, text
24.3. - Laura a její tygři (LMB)
30.3. - Jojo Mayer & Nerve (Agharta)
31.3. - Jana Lota (Akropole)


9 comments:

yshish said...

heheh ,jeste bys mohla zverejnit kam se chystas v breznu .) a treba vytucnit ty "lepsi" rozumime si ,zee? :D

yshish said...

v tom případě se určitě uvidíme: 2.6.15.19. :) těším těším

NickyVeV said...

supeeer :)! A na Klářin Toxique ne? ;)

Anonymous said...

Celkem nabitej program.. :-)

Anonymous said...

ehehe.... jak to stíháš? jinak ty akce mi vůbec nic neříkají, neznám ty skupiny a ni zpěváky :D
ale tak, zase znám jiné, které třeba neznáš Ty! :p
hi hi hi

Anonymous said...

To by mě zabilo, heh :-)
Pětka

MH said...

To by mě taky zabilo :-). Pokud dáš vše, co máš v březnu v plánu, tak to bude asi takový počet koncertů, které dám já za celej letošní rok :-). Ale ty důvody jsou jasné, proč to tak je... Jen ještě dodám, že jsem letos nedal ani jeden koncert a zrušil nebo jsem se prostě nedostal na 4 koncerty, kam jsem se chystal nebo je chtěl vidět. Letos to bude na hovno...

Anonymous said...

nejlepší jsou festivaly, člověk stihne za krátkou chvíli více koncertů a má na celý rok pokoj :-), Ale, jak znám Verču ta to bere hopem všechno, festival, nefestival, koncert, nekoncert - to už je snad profesionální navštěvovačka koncertů, beztak bude za 40 let učit někde na vysoké škole a dusit studentíky na NAH. Pokud se to tak ještě vůbec bude jmenovat, myslím, že ne. ;-P eťka

Anonymous said...

tomu říkám koncertní nášup:)
Na Radiu Wave jsem poslouchal tvůj audio vstup ohledně koncertu SKA-P a vůbec jsem tě nepoznal:) tak se drž a ať to všechnou zvládneš.