Sunday 10 August 2008

A Short History Of Nearly Nothing

Nejen venku je hezky, prázdniny se krátí, konto se ztenčuje a koupená letenka do Irska si hoví v šuplíku.

Jsem příjemně opojena (a taky tvrdě omotána) prací v Radiu Wave. Práce šlechtí člověka a smutky zahání. Asi jsem workoholik, práce mě baví a naplňuje. Poplácat si po rameni, zaťukat na dřevo, že dělám to, k čemu jsem od začátku směřovala. Kupodivu si stále své životní hodnoty hýčkám a už neměním. Proplouvání po vlnách konsonantních i disonantních tónů si užívám a díky nim se dá lehčeji přejít na druhou stranu aktuálního problému.

Jen škoda, že už teď vím, že české Vánoce budu slavit někdy v lednu. Boj proti zkostnatělým tradicím a rituálům dotahuji do extrému. Snad ještě existuje, co jsem neporušila.

Víkend patřil (samozřejmě nečekaně) hudbě. Mini report z AghaRTA Prague Jazz Festu aneb spontánní hurá akce jsou nej :-), pro některé to byla falešná záchrana před učením, někdo se konečně mohl vyfotografovat u pražských památek, ale závěrečně jsme všichni skončili v neuvěřitelné hospodě U Dvou koček, kam příště vlezeme jen pod vlivem a pod parou :-). Kulturněji třeba zde. A příští týden bude hudebně a pracovně ještě brutálnější ;-). Bohudík.







































7 comments:

Anonymous said...

na ondřeje pivce a jeho bandu jsem zcela náhodou narazil v pražském klubu u malého glena, a bylo to mimořádně povedené vystoupení... vřele všem doporučuju si je někde odchytit... :-)

Spicy Nicole said...

pěkné fotky... :) mimochodem, co je náplní tvé práce??? :)

NickyVeV said...

Pierre: Ondřej je prostě klasa ;-), jen škoda, že na tom Staromáku si ho turisté fotili jako českou atrakci víkendu :-(.

Nicole: Díky díky :-).
No, konkrétní náplň záleží na místě práce - ale obecně: rozhovory, hudební recenze v tisku i v rádiu, hudební zajímavosti, sledování hudebních novinek atp. Uspokojila jsem Tě svou odpovědí? :-)

Spicy Nicole said...

kontakt na mě je: nicole3000@seznam.cz

Spicy Nicole said...

btw. milá a fajn náplň práce...!! :) taky bych občas brala... hih

Anonymous said...

Jazz jsem doopravdy objevil před týdnem a zařadil jsem ho na konec svého žebříčku. Uzavírá ho společně s dechovkou... jediné dva druhy muziky, které mě zatím nechytly. Až je mi ho líto...

Btw. vítej zpět... nějak jsem na tebe zapomněl, sorry (smile).

NickyVeV said...

Jj, díky za přivítání :-/.
Ono hodně záleží, jaký druh jazzu posloucháš a od koho, když to řeknu jednoduše :-). Standardní jazz taky nemusím ;-).