Tuesday 18 November 2008

Life Is Too Short To Drink Bad Wine

From Kilkenny


Uplynuly tři roky od doby, kdy jsem se rozhodla totálně rezignovat na sledování televizního přijímače. Neznám nejnovější seriály, nejnovější reklamy a nové moderátory s uměle americkým úsměvem. Prostě nic! A věřte, že s ignorací zářící obrazovky se dá dobře žít.
Ovšem žádné pochvaly, ani obdivuhodná poplácání prosím. Hrdost je totiž zastřena sledováním jiné zářící obrazovky, monitoru. Jak jinak. Interaktivita laptopu překryla pasivní strnulé zírání na pohybující se objekty a nastolila neopominutelný nešvar moderní doby. "Svět se mění a my s ním." "Když miluješ, není co řešit." "Image je na nic, následuj instinkt." "Pravda je někde venku."... Tolik pravd, které nám vtiskla zlatá televize...
Ale život naštěstí neprobíhá v elektronkách nebo digitálních signálech. I když v tuhle chvíli by se mi moc hodila funkce "rewind" nebo "forward"... Reálné události posledních dnů by nebyly z obrazovky tak záživné. Koncert Herbieho Hancocka, výlet do středního Irska a večírek v mém bytě, který se zvrhl v mega párty o 60 lidech, a pak nečekaná návštěva security guide, která nám dala důvod se přemístit do místního klubu.
Ale jinak tu opravdu studuju :).
From Irish Parties


From Herbie Hancock, Tripod, Dublin


From Herbie Hancock, Tripod, Dublin


From Herbie Hancock, Tripod, Dublin


From Kilkenny

From Irish Parties
Pics by Eli, Nicky & Romain.

4 comments:

Anonymous said...

Televize je mrtvá, ať žijou počítače! :-) Kdybych si teď pořídil byt, televizi si tam rozhodně nekoupim..

MH said...

Souhlas. Já tv omezil jen na nepravidelné sledování zpráv. Novu odmítám ze zásady, Primu naštěstí nechytáme (tam by to bylo stejné). TV mi nic nepřináší. Je to pasivní zábava, mně nic nepřinášející. Internet nabízí víc možností. Můžu si vybrat KDY si CO budu pouštět - v případě programů, dokumentů, publicistiky apod. To jsou krásné výhody. Mezi nevýhody musím přiznat svojí částečnou závislost. On-line jsem několik hodin denně. Pokud se neučím, nebo nejsem venku, jsem on-line. Díky Facebooku, na kterém jsem tak trochu závislý, jsem ale poznal neuvěřitelné množství skvělých a úžasných lidí (třeba i Tebe). To mi za tu závislost určitě stálo.

Anonymous said...

A co teprve závislost na TV a NETu najednou. Co jsem zas doma, je to děs. Hraju škatule hejbejte se se svýma závislostma, jedna zmizí a její místo zaplní další. Nebo jednu přiberu a druhá sama zmizí:-) Ani nevíte jak jsem si užíval, když jsem byl v létě 14 dní na táboře. Měl jsem jen mobil a v té dupě nebyl signál. Paráda:-)
Peťka

NickyVeV said...

Určitě internet a laptop jsou neodlučitelná dvojka, která stojí za to být na ní zavislý :)...Jen ten vzorek na pravém ukázováčku od myši nějak mizí :D...aby mě pak pustili do USA, když můj otisk prstu bude bez vzorku :)