Saturday 12 April 2008

Lidé, kteří mě obohatili, ovlivnili, poučili a nakopali :-)



Andul - už přes 11let mě stále dokáže vyslechnout, proplesknout a utěšit a já se to snažím oplácet :-)...











...Martin (Makroušek)- můj nejmilejší (a jediný) bratr. Je to on, který mě naučil spoustě nekalostem, které mi zůstaly dodnes :-)...

















...Číva - moje nejlepší "kamarádka" v kalhotech...












...Vidus - nejlepší (a nejzajímavější) spolubydlící, hudební inspirátor a dokopávač k plození hudebních článků...

















...Tereza, Soňa a Zuzka - i po osmileté "gymplácké" době zůstaly :-)...










...nadějní (i beznadějní) muzikologové :-), Peťka a Jindra...













...fúzující muzikolog Ondra (Fractal)...













...Renča - přestože je nevidomá, vidí mi do duše skoro nejlépe...












... Hani - nevyčerpatelná studnice srandy a neskutečných nápadů...













...a můj ex - Peťan - naučil mě vnímat krásu i do hloubky a pozastavit se nad svým životem - ač jen na tři roky...







...a dále Hanulinka S., Naďka Ž., Jirka, Káťa S., Lucka H., Dan M., Míša Š., Péťa D.-R., Peter Z., Radek J., Renee a 3neC :-).

No comments: