Thursday 8 May 2008

Jízda v protisměru

To cestování vlakem z Olomouce do Jabkáče mi bude velmi chybět. Za více jak pět hodin jízdy v útulných vlacích Českých drah se člověk obohatí o takové zážitky, které nemá šanci jinde zažít. Třeba během kocovinového spánku, který nastal ihned za Štěpánovem, jsem byla několikrát zachycena na digitálu protisedícího a neznámého spolusedícího proti své vůli, v dalším vlaku si ochotně oprášila angličtinu s kanadským turistou Marcem, v nádražní restauraci v Pardubkách při sledování seriálu na notebooku (a čekání ehm na zpožděný rychlík) protrpěla společnost dvou homeless z každé strany a závěrečnou tečkou byl rozhovor s kamarádkou, která mi zavolala, a po položení hovoru jsem zjistila, že i průjezdem přes východní Čechy se dá draze volat přes polského operátora... Ach, jak já ty české dráhy miluju!

1 comment:

Anonymous said...

Znám, znám.. Ze 4 hodin se mi ve čtvrtek udělalo najednou 6 včetně neplánovaný jízdy metrem, protože bych se jinak domu ani nedostal.. paráda.. :-)