Saturday 31 May 2008

Když ticho bolí...

Megalomanské stěhování přežito ve zdraví. Materiální, duševní a nostalgickou přeplněnost auto ve svých útrobách nečekaně vydrželo a vybalování v mých dvou pokojích doma v Jablonci bylo započato, leč nedokončeno. Hurá hurá. Venku je hezky, teplo, slunce svítí a neprší. Důvodů k oslavám je více než dost.

Poslední muzikopouštění s parťákem v S-klubu za mnou, dočasné loučení (nejen) s Olomoucí úspěšně zapito, přežito a nedospáno.
...konečně se člověk může začít regenerovat po znavujících aktivitách (samozřejmě studijních), ovšem ne na dlouho ;-)...

P.S. Že nepoznáte kde a v jaké katederní sekci jsem fotku pořídila :-)?

9 comments:

Anonymous said...

Vzhůru do nových dobrodružství.. ;-)

NickyVeV said...

To každopádně :-D...v nejbližší době mě čeká dobrodružství se vejít s věcmi z Olomouce do i tak zaplněného bytu...myslím, že nejen adrenalin bude téct proudem :-)

cechis said...

Opustit tohle místo bylo je a bude pro nás muzikology vždy hodně těžké. Uvědomila jsem si to po státnicích - že opouštím Olomouc a s ním lidi, kteří se pro mě stali těmi nejlepšími přáteli...To na tom bolí asi nejvíc. Veru, tak hodně radosti a málo "bolesti"!

NickyVeV said...

Marťul, je sice pravda, že Olomouc má svou nezapomenutelnou atmosféru (nejen pro muzikology), která velmi lehce pohlcuje, ale lidi, kteří za něco stojí a mají Tě (i mě) rádi, vždy zůstanou nablízku, i když distanční vzdálenost je nemalá...To je jediné, čím se teď já utěšuji...:-/

Išek said...

aha, tak to už si v Sku spolu nezahrajem :( Zrovna když si na podzim připravuju táákovou snůšku hitů:D

Anonymous said...

Jo, konec letního semestru to bylo vždycky drámo. A tenhle rok, no škoda mluvit. Ale přikláním se k těm novým dobrodružstvím. Teď mě to děsí, ale až budu v létě někde fuč, spálený od slunka z něčím studeným v ruce vzpomínat, chci aby to bylo příjemné. takže krásné prázdniny:) ono ticho taky občas léčí.

Peťka

NickyVeV said...

išek: To, že si spolu v Sku už nezahrajem, není ještě vyloučeno ;-), jen to nebude asi hned na podzim :-(. Škoda no, ale určitě podzim bude úchvatný...Držím Ti pěsti, dýdžeji ;-) a doufám, že i s Tebou stanu za muzikopouštěčským pultíkem! :-)

Peťka: Jj, ovšem mně připadá, že tento rok byly oba konce semestrů nějaké záhadně smutné, srdceryvné a osudné...Ale hurá vstříc prázdninám :-). A já doufám, že s TEBOU se ještě v červnu uvidím ;-), než odletím do věčných lovišť!

Anonymous said...

A kruci, jeden z našich sedmi fanoušků nás opouští. To budou zase poloprázdné sály jako minulé úterý v 15-ce, kde nebyla ani noha! Nu což, nezbývá než popřát Vám více odvahy do toho nového vybalování a poděkovat za dosavadní morální podporu.
Za J-komplex Honza.

NickyVeV said...

Honza: Neboj neboj, i nadále budu věrná, ovšem dočasně jen pasivně :-(...Ani noha? Sakra, kam všichni mizej? To jsou způsoby! ;-)