Friday 16 May 2008

Lose Everything You Don´t Want

Ženy mají několik špatných vlastností. Opravdu, jen několik - to je ovšem neurčitý, univerzální počet :-). Jednou z nich je neustálé hlídání postavy a své váhy. Ač nejsem vyznavačka žádných diet (kromě postvečírkových hladovek s flaškou vody a kilem ibalginů;-), na jednu váhu jsem se dnes vyškrábala. Osud, nebo náhoda?! Je to fuk, ale určitě to není jedna z mých negativních vlastností :-). Ovšem cifrou, kterou mi váha vyplivla, jsem byla překvapená. Z původní kombinace mého oblíbeného prvočísla se stal dvojnásobek mého věku! Teď už definitivně doma neukecám, že všechny kalhoty se mi zvětšily o dvě čísla jen díky erupcím na Slunci, nebo špatnou kvalitou látky. Kromě negativa, že z původně periodického opakování fyziologického jevu se stal jev naprosto neperiodický, má to i relativní pozitivum - mám racionální důvod si pořídit zcela nový šatník! Možná kromě ponožek, ty jediné mi padnou jako předtím :-).
Možná, že i uspořádám nějakou šatní aukci, takže kdo má zájem... :-)?
Vzhůru na nákupy, nakonec vlastně můžou i pozitivně naladit mé celkové rozladění...

7 comments:

Anonymous said...

Spíš by ses měla pořádně najíst.. Jak nemá většina chlapů ráda otylky, tak ani kostřičky.. ;-)

NickyVeV said...

To se ti řekne! Nemá mi kdo pořádně uvařit a mně se nechce :-)

Anonymous said...

Já bych se nabídl, ale poslední dobou jim taky jenom v menze a nebo rohlíky.. ;-)

NickyVeV said...

Ó, děkuji za nabídku :-). Rohlík není taky od věci, dokonce si ještě pamatuju, kde se kupuje ;-)...zvlášť od kolika mají v pekařství ráno otevřeno :-D

Anonymous said...

no spis priber...muj opozdeny darek k narozeninam...je k tomu dobrou motivaci....

NickyVeV said...

Za dárek každopádně děkuji... jen teď tápu jaký a nějaký náznak od koho...:-/

NickyVeV said...

No joo, Andul, ty anonyme jeden :-), už mi to došlo... už se těším na hadrový dárek a hlavně na Tebe, Angličanko (!) a na naše soužití v Práglu :-D...